Učešće učenika u promociji i drugim marketinškim aktivnostima škole redovna je
praksa u svetu savremenog obrazovanja i vaspitanja.
U današnje vreme velikih izazova i ogromne konkurencije, nije više dovoljno samo
učiti i znati, već je neophodno i umeti prezentovati svoje znanje i potencijale na
način koji će biti originalan i konkurentan.
Zato, kroz promotivne aktivnosti škole, kod učenika razvijamo inicijativu,
preduzetnički duh, samopouzdanje, veštine prezentacije i komunikacije i
podstičemo ih da aktivno učestvuju u radu škole čime stiču veštine efikasne
saradnje i koordinacije, kako sa svojom sa svojom školom u celini, tako i sa drugim
školama i privrednim subjektima.
Kroz osmišljavanje, dizajniranje, organizovanje i realizaciju promotivnih aktivnosti
škole ostvaruju značajne kontakte sa različitim medijima i razvijaju mnoštvo
kompetencija koje su imperativ savremenog načina života (proaktivnost,
kreativnost, asertivnost, pozitivno razmišljanje, sposobnonost rada pod pritiskom,
kooperativnost, timski duh i sl.)
Promovisanjem interesa škole razvijaju i promovišu sopstvene veštine, znanja i
sposobnosti i stvaraju sebi put ka boljoj i uspešnijoj budućnosti.
Pošto je poznato da jedam gram prakse vredi više od kilograma teorije onda je
svaki napor u pravcu primene i implementacije naučenog više nego dobrodošao.
- Irena Barčanac, psiholog