Na današnji dan ubijen Julije Cezar
март 15, 2018Ima li budućnost škola budućnosti?
новембар 19, 2018Učešće učenika u promociji i drugim marketinškim aktivnostima škole redovna je
praksa u svetu savremenog obrazovanja i vaspitanja.
U današnje vreme velikih izazova i ogromne konkurencije, nije više dovoljno samo učiti i znati, već je neophodno i umeti prezentovati svoje znanje i potencijale na način koji će biti originalan i konkurentan.
Zato, kroz promotivne aktivnosti škole, kod učenika razvijamo inicijativu, preduzetnički duh, samopouzdanje, veštine prezentacije i komunikacije i podstičemo ih da aktivno učestvuju u radu škole čime stiču veštine efikasne saradnje i koordinacije, kako sa svojom sa svojom školom u celini, tako i sa drugim školama i privrednim subjektima.
Kroz osmišljavanje, dizajniranje, organizovanje i realizaciju promotivnih aktivnosti škole ostvaruju značajne kontakte sa različitim medijima i razvijaju mnoštvo kompetencija koje su imperativ savremenog načina života (proaktivnost, kreativnost, asertivnost, pozitivno razmišljanje, sposobnonost rada pod pritiskom, kooperativnost, timski duh i sl.)
Promovisanjem interesa škole razvijaju i promovišu sopstvene veštine, znanja i sposobnosti i stvaraju sebi put ka boljoj i uspešnijoj budućnosti. Pošto je poznato da jedam gram prakse vredi više od kilograma teorije onda je svaki napor u pravcu primene i implementacije naučenog više nego dobrodošao.
- Irena Barčanac, psiholog
U današnje vreme velikih izazova i ogromne konkurencije, nije više dovoljno samo učiti i znati, već je neophodno i umeti prezentovati svoje znanje i potencijale na način koji će biti originalan i konkurentan.
Zato, kroz promotivne aktivnosti škole, kod učenika razvijamo inicijativu, preduzetnički duh, samopouzdanje, veštine prezentacije i komunikacije i podstičemo ih da aktivno učestvuju u radu škole čime stiču veštine efikasne saradnje i koordinacije, kako sa svojom sa svojom školom u celini, tako i sa drugim školama i privrednim subjektima.
Kroz osmišljavanje, dizajniranje, organizovanje i realizaciju promotivnih aktivnosti škole ostvaruju značajne kontakte sa različitim medijima i razvijaju mnoštvo kompetencija koje su imperativ savremenog načina života (proaktivnost, kreativnost, asertivnost, pozitivno razmišljanje, sposobnonost rada pod pritiskom, kooperativnost, timski duh i sl.)
Promovisanjem interesa škole razvijaju i promovišu sopstvene veštine, znanja i sposobnosti i stvaraju sebi put ka boljoj i uspešnijoj budućnosti. Pošto je poznato da jedam gram prakse vredi više od kilograma teorije onda je svaki napor u pravcu primene i implementacije naučenog više nego dobrodošao.
- Irena Barčanac, psiholog