Promocija škole “I ja se pitam”

Na današnji dan ubijen Julije Cezar
March 15, 2018
Ima li budućnost škola budućnosti?
November 19, 2018

Promocija škole “I ja se pitam”

Učešće učenika u promociji i drugim marketinškim aktivnostima škole redovna je praksa u svetu savremenog obrazovanja i vaspitanja.
U današnje vreme velikih izazova i ogromne konkurencije, nije više dovoljno samo učiti i znati, već je neophodno i umeti prezentovati svoje znanje i potencijale na način koji će biti originalan i konkurentan.
Zato, kroz promotivne aktivnosti škole, kod učenika razvijamo inicijativu, preduzetnički duh, samopouzdanje, veštine prezentacije i komunikacije i podstičemo ih da aktivno učestvuju u radu škole čime stiču veštine efikasne saradnje i koordinacije, kako sa svojom sa svojom školom u celini, tako i sa drugim školama i privrednim subjektima.
Kroz osmišljavanje, dizajniranje, organizovanje i realizaciju promotivnih aktivnosti škole ostvaruju značajne kontakte sa različitim medijima i razvijaju mnoštvo kompetencija koje su imperativ savremenog načina života (proaktivnost, kreativnost, asertivnost, pozitivno razmišljanje, sposobnonost rada pod pritiskom, kooperativnost, timski duh i sl.)
Promovisanjem interesa škole razvijaju i promovišu sopstvene veštine, znanja i sposobnosti i stvaraju sebi put ka boljoj i uspešnijoj budućnosti. Pošto je poznato da jedam gram prakse vredi više od kilograma teorije onda je svaki napor u pravcu primene i implementacije naučenog više nego dobrodošao.
- Irena Barčanac, psiholog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *